در سالگرد شهادت حاج قاسم:
به گزارش تابناک سمنان: محمد قوسی دبیر ستاد نذرواره کشوری ۷۲ دیگ بابیان اینکه ۱۴ دیگ اطعام به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرهای مختلف برپا می‌شود، گفت:این اقدام برای ۳۳ شهر کشور برنامه‌ریزی‌شده است.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 28 December 2020

تغییر نام بلوار بعثت همدان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

دبیر ستاد نذرواره کشوری صبح دوشنبه در گفتگو ویدئوکنفرانسی با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه ۱۳ لغایت ۱۹ دی‌ماه سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نام هفته مقاومت نام‌گذاری شده است، ابراز داشت: به همین مناسبت با همکاری هیئت‌های مذهبی ۱۴ دیگ اطعام در شهرهای مختلف کشور برپا می‌شوند.

وی ۷۲ دیگ بابیان اینکه فلسفه شروع این حرکت از فرد خیر دامغانی به نام امیرآبادیان شکل گفته است، ابراز داشت: با همراهی خیران و هیئت‌های مذهبی در این مراسم ۷۲ دیگ به نیت ۷۲ شهید دشت کربلا طی ایام محرم در شهرهای مختلف کشور برپا می‌شود.

محمد قوسی  بابیان اینکه این دیگ‌ها به نذرواره سرباز وطن نام‌گرفته است، افزود: برپایی این دیگ‌ها برای ۳۳ شهر کشور برنامه‌ریزی‌شده است.

قوسی بابیان اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این غذاها بین نیازمندان توزیع خواهد شد، در ادامه تصریح کرد: این اقدام نذرواره سرباز وطن برای شهرهای استان سمنان نیز اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اولین سالگرد سردار دل‌ها را پیش روداریم لذا تلاش شد تا با این اقدام یاد و خاطره این شهید مقاومت را زنده نگه‌داریم و از سویی بتوانیم با این حرکت دستی از نیازمندان بگیریم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار